A Pirelli C6-os abroncsának szombati bemutatása az imolai versenyhétvégén meglepte mind a csapatokat, mind a beszállítót, mivel gyors körökön nem sikerült életben tartani. Az Aston Martin pilótái és George Russell legjobb köridejüket a közepes C5-ös gumikon futották az időmérőn. A pozitív pénteki tesztek után szombaton drámaian romlott a C6-os teljesítménye, ami miatt néhány csapat a megbízhatóbb C5-ösre váltott az időmérőn és a versenyen is. A Pirelli szerint az alulkormányzottság miatt nehéz volt optimálisan teljesíteni a C6-os abroncsokkal, és a használt gumik előnyösebb teljesítményt nyújtottak a versenyzők számára. A hátsó gumik minimális nyomása csökkentették szombatra, de az alulkormányzottság megjelenése nehéz magyarázatot ad. A Pirelli igazgatója szerint további elemzésekre van szükség, hogy teljes képet kapjanak a C6-os teljesítményéről.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Verstappen-Hamlin duó uralja a versenypályákat: Az év legjobbjai a sorban
Verstappen idén is a csúcson, Hamlin egyetlen NASCAR-pilótaként jutott be a világ 10 legjobb versenyzője közé... -
A 2025-ös év F1-es versenyzője: Ki szerezte meg az első helyet?
Lando Norris lett a világbajnok, de vajon őt is láttuk-e a legjobbnak idén? Idén is az... -
Az igazi verseny nem is volt jelen – Verstappen a világbajnoki címről
Max Verstappen mindössze két ponttal maradt le az ötödik egymást követő Forma-1-es világbajnoki címről, ám a... -
Vasseur vallomása: A pszichológiai kihívások 2026-ban az év közbeni átállás során
Vasseur: Alábecsültem, mekkora pszichológiai teher 2026-ra átállni már év közben - F1VILÁG.HU -
Leclerc csalódott, de reménykedik: 2026-ra újra az élre kerülhet a Ferrari
Negyedik hellyel, ám komoly csalódottsággal zárta a 2025-ös Forma-1-es szezont Charles Leclerc Abu Dhabiban. A monacói... -
Az F1-es szezonzáró tesztjére készülnek az autóversenyzők
A 2025-ös Forma-1-es szezon ugyan véget ért, de a pályán még korántsem áll meg az élet:...