A Pirelli C6-os abroncsának szombati bemutatása az imolai versenyhétvégén meglepte mind a csapatokat, mind a beszállítót, mivel gyors körökön nem sikerült életben tartani. Az Aston Martin pilótái és George Russell legjobb köridejüket a közepes C5-ös gumikon futották az időmérőn. A pozitív pénteki tesztek után szombaton drámaian romlott a C6-os teljesítménye, ami miatt néhány csapat a megbízhatóbb C5-ösre váltott az időmérőn és a versenyen is. A Pirelli szerint az alulkormányzottság miatt nehéz volt optimálisan teljesíteni a C6-os abroncsokkal, és a használt gumik előnyösebb teljesítményt nyújtottak a versenyzők számára. A hátsó gumik minimális nyomása csökkentették szombatra, de az alulkormányzottság megjelenése nehéz magyarázatot ad. A Pirelli igazgatója szerint további elemzésekre van szükség, hogy teljes képet kapjanak a C6-os teljesítményéről.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Váratlanok Világa: Russell ígérete
A középmezőny egyes szereplői is beleszólhatnak az időmérős csatába – véli a brit. A csapattárs Antonelli... -
Bajnokaspiránsok közötti feszült pillanatok a hétvégi mérkőzésen büntetlenül
Lando Norris zárta az élen az Abu-dzabi Nagydíj második szabadedzését, Max Verstappent nem vizsgálták a feltartásgyanú... -
Az esélyesek kettős konfliktusa Abu-Dzabiban: Szoros verseny és rivalizálás a csúcson
Lando Norris zárta az élen az Abu-dzabi Nagydíj második szabadedzését, Max Verstappent nem vizsgálták a feltartásgyanú... -
Az ifjú tehetségek, Leclerc és Russell, felkészülnek az útvesztőkkel teli bajnoki csatára
Az Abu-dzabi Nagydíj elsősorban a McLaren és a Red Bull vb-címért folyó csatájáról szól majd –... -
Botrány a Formula-1-ben: Norris nyugodt marad, Russell beismeri a csapatutasítást elutasítását
Lando Norris és Oscar Piastri is kifejtette a véleményét az esetleges csapatutasításról, amelyet George Russell nem... -
2026-os Forma-1-es mezőny teljes és kész – Ismerd meg a versenyzőket!
A Red Bull és a Racing Bulls keddi bejelentésével véglegessé vált a 2026-os Forma-1-es mezőny. De...